aangeboden 3 kamereengezinswoning,met achtertuin met schuttingen,achter de tuin zit je schuur voor fietsen

de woning is l vormig met kleine keuken en berging in de keuken voor je stofzuiger endergelijke

toilet beneden

badkamer boven met grote slaapkamer en tienerkamer meisje is geheel opgeknapt met roze behang met bloemen erg leuk

grote slaapkamer is ook behangen

badkamer en toilet is in september gerenoveerd door aannemer ooievaar en is geheel opgeknapt met nieuwe kranen douchr tegels toilet enzovoort

ik heb geen voortuin,de woonkamer moet wel een andere behangetje hebben en de tuin moet je even betegelen zit wat gras

door gezondheid kan ik dit niet meer doen

de trap boven is pas geverft

de huur is 422,p.m. ik heb daarbij huursubsidie van 189 p.m.

ik wil graag gelijksvloerse woning mag benedenhuis zijn of laagbouwflatje(GEEN HOGE FLATS )

mijn woning zit vlakbij stadje,cwi om de hoek bibiliotheek,aldi,diverse bedrijven en winkels de woning zit in de weteringstraat 1 minuut van station met treinen,bussen ideaal als je met openbaar vervoer moet

ik zoek een woning in de gors of weidevenne of in de buurt van purmerend zuid koggenland i.v.m. schoolgaand kind,,mag ook in buurt van waterlandziekenhuis zijn of zwanenbloem bij plus supermarkt

ik ben nu aan sparen en wil zo rond juni wel weg,mail me gerust ik bekijk de advertentie,s wat me aanspreekt

de woning is van wooncompagnie liefst heb ik dezelfde wooningbouw daar ben ik erg tevreden over

je heb parkeerplek voor de deur,