woningruil purmerend naar purmerend

  • bianca

    aangeboden:mooie 3 kamer eengezinswoning met tuintje,schuur,open keuken,met berging,toilet beneden,laminaat alleen in de woonkamer,grote en kleine slaapkamer boven,badkamer,huur is 391,89p/m huursubsidie mogelijk.vlakbij aldie,metrobioscoop,bus en treinstation om de hoek,enzovoort vlakbij waterlandziekenhuis>purmerend gors<

    gevraagt:leuke 3 kamerwoning in purmerend gors liefst bij winkelcentrum zwanenbloem(bloemenbuurt denk aan dotterbloem pinksterbloem enzovoort)huur niet hoger dan 400 p/m huursubsidie mogelijk,liefst scholen in de buurt of anders centrum stadje van purmerend heeft u een woning en wilt u ruilen mail me wel even vermelden waar u woont en wat de huur enzovoort is dan mail ik u terug groetjes

  • daniel

    hey bianca

    ik heb een gelijkvloers woning in de aanbieding alleen is het in purmerend overwhere,

    het is 3 minuten van het station en ik heb 4 winkel centrum"s in de buurt.

    het is een leuke buurt de vlak bij de van ijsendijkstraat

    heb een kleine balkonetje 2 grote slaapkamers en 1 wc en een badkamer ,

    en een grote box woon ook op 1 hoog het zijn 6 treden. me huur is 372.01

    huursubidie mogelijk

    wil graag een benedehuis voor mijn zoontje ,

    nou ik hoop dat ik een maitje terug krijg met vriendelijke groetjes daniel en salina

    tel is 0622814508

  • sushma basgiet

    Hoi,

    Ik zou graag een woningruil met jou willen doen. Het gaat over een 5 kamer woning.

    de huur bedraagt 450 euro.

    Het gaat om de flat genaamd oostervenne, mischien ken je dat wel, scholen winkelcentra , busstation enz zijn er in voetsloop afstand.

    Ik hoop dat je geintreseert bent.

    Je kan me bereiken per email of telefonisch. Mijn nummer is 0612338010.

    In afwachting van uw reactie,

    Sushma Basgiet

  • kremer

    hallo goede dag wij wonende in de purmer zuid sneeker meer zoeken wat in de buurt bij het beatrix plein wellicht zal de huur hier wat hoger zijn maar huursub is mogenlijk dit is een 4 kamer woning met nog een zolder met bad

  • zustertje

    ik heb grote 3 kamer boven woning in hoornblad is vlakbij zwanenbloem huur is 425euro

  • bianca

    ik zag je advertentie op 0299 purmerend prikbord

    ik zou best wel even willen kijken bij je als dit mogelijk is

    ik kan alleen niet meteen verhuizen moet eerst wel sparen voor de verhuizing

    kan je mijn mailen heb geen telefoon

    b.i.i.ontijt@hotmail.com

  • mariska

    hoi ik ben mariska ik heb zelf een galerij woning op de vrouwenzand straat 4 kamer

    geld de advertentie nog en zo ja hoeveel slaap kamers heeft u woning?

    gr mariska

  • jennifer

    hallo ik vroeg me af wat voor woning je zocht en is de 4 kamer van jou 1 huiskamer en 3 slaapkamers??

    ik zit ook op de vrouwezandstraat de hoekwoning met 1 huiskamer 2 slaapkamers

  • rik

    hoi

    ik heb een benden woning in de gors treinstation bushaltes en de centrum zijn allemaal op loop afstabd

    we hebben een 3 kamer appartement met een open keuken 2ruime slaap kamers een berging aan huis met

    in de hal een aparte toilet de badkamer heeft ook een toilet en is zeer groot. de tuin is ook heel groot veel zon

    en weinig wind. we willen graag groter wonen naar een vierkamer woning een kind vriendelijke buurt en waar een

    school in de buurt is liefs weidevenne of purmer zuid. we wonen heel prettig hier alleen de wonung is te klein.

  • sanne

    Aangezien de advertenie uit 2011 is vroeg ik mijn af of u nog steeds op zoek bent naar een woning om te ruilen.

    Zo ja dan heb ik een heel leuk appartement om te ruilen.

    Het appartement ligt in overwhere zuid.

    Beschikt 3 ruime slaapkamers woonkamer met een balkon , aoparte leef keuken douche en toilet appart.

    U heeft vrij uitzicht in de woonkamer.

    De woning is dichtbij het stadje wormer plein albertheijn en de scholen ook.

    5 min lopen.

    Tevens zijn er recht en links 2 speeltuinen voor kinderen.

    De huur bedraagt zonder huur subsidie 500 euro.

    Ik hoop spoedig op bericht terug.

    Gr sanne