Voetbalplaatjes Plusmarkt

  • Tyrese

    Hallo, ik ben Tyrese, net 7 geworden en helemaal gek van voetbal. Sinds kort spaar ik de voetbalplaatjes van de Plusmarkt, maar omdat deze aktie nog maar ongeveer een week duurt en ik onmogelijk mijn boek vol kan krijgen, mag ik van mijn moeder deze advertentie zetten.

    Dus als u nog (dubbele) voetbalplaatjes heeft en er niets mee doet, mag ik ze dan aub.

    Groetjes van Tyrese

  • lana

    Hoi Tyrese

    Ik ben Lana en wordt bijna 8 jaar. Ik ben ook aan het sparen en wil eventueel wel met je ruilen. Ik heb nog een stapel dubbele en heb zelf ook nog wel wat nodig. Hoor ik van je?

    Groetjes van lana

  • Tyrese

    Hoi Lana

    Goed plan.

    Mijn moeder had al geprobeerd een mailtje naar jouw moeder te sturen, ik weet niet of dat aangekomen is, zo niet kan jouw moeder dan even contact op nemen met die van mij. (email kan je vinden als je op mijn naam klikt)

    Groetjes Tyrese

  • nel jeijsman

    Hallo Tyrese en of Lana,daze oude advertentie kwam ik tegen op markt plaats omdat ik op zoek ben naar voetbalplaatjes van de PLUS van 2006/2007 voor mijn kleinzoon.Jullie zochten plaatjes van het jaar 2005/2006.Hebben jullie kompleet kunnen krijgen?ik heb er nog heel veel.hebben jullie ze mischien nog van het jaar dat ik zoek.2006/2007.Ik hoop van jullie te horen(lezen).Gr.Nel jeijsman.lana schreef:

    >

    > Hoi Tyrese

    > Ik ben Lana en wordt bijna 8 jaar. Ik ben ook aan het sparen

    > en wil eventueel wel met je ruilen. Ik heb nog een stapel

    > dubbele en heb zelf ook nog wel wat nodig. Hoor ik van je?

    > Groetjes van lana

  • m.de kloe

    Ik heb heel veel dubbele plaatjes, maar zelf heb ik er nog 15 nodig.

    Als we elkaar hiermee kunnen helpen dan graag.

    Laat mij de nummers weten dan kan ik kijken of ik ze heb.

    De nummers die ik nog nodig heb zijn : 62-75-106-113-160-168-184-2x220-253-257

    -273-2x281 en 284

    Ik spaar ze voor mijn kleinkinderen.

    Gr. mari